שלום, מה מעניין אותך למצוא?

תפריט קטגוריות

ציוד הגברה בבית שמש

עמוד הבית/בלוג מאמרים/ציוד הגברה בבית שמש

ציוד הגברה בבית שמש

ציוד הגברה הוא אחד מהמרכיבים המרכזיים של כל אירוע בין אם מדובר בחתונה, כנס, אירוע משפחתי או מסיבה. חשוב שציוד ההגברה יהיה איכותי על מנת שנוכל ליהנות מהמוזיקה או לשמוע את הנואמים כהלכה וגם חשוב שציוד ההגברה יתאים לכמות המשתתפים באירוע ולגודל השטח במקום האירוע. אנשים רבים אשר מבקשים להשכיר ציוד הגברה בבית שמש אינם עושים זאת כדרך שבשגרה ולכן לא תמיד יודעים איזה ציוד בדיוק יתאים להם לאירוע.

ציוד הגברה בבית שמש
בוחרים את ציוד ההגברה הדרוש

כאשר מדובר בציוד הגברה הרי שישנם כמה מרכיבים.  רמקולים מוגברים לרוב משתמשים בלפחות שניים או יותר וכמו כן גם סאבופרים המכונים גם “באסים” האחראים לצלילים הנמוכים. בנוסף, במידה והאירוע מתקיים בטבע או שיש צורך במקור חשמל לחירום צריך לדאוג גם לגנרטור. מעבר לכך ברוב האירועים נהוג שיהיו גם פלטת דיג’יי, מיקסר ומגבר במידה והרמקולים אינם מוגברים בצורה מובנית.

מתאימים את הציוד לאירוע

כאשר מדובר באירועים קטנים מאוד, במקרים רבים ציוד ההגברה הנדרש שיכול להספיק לאירוע בסדר גודל שכזה הינה בידורית אשר ניתן לחבר אליה טלפון או מכשיר 3MP ולהשמיע מוזיקה או לחבר מיקרופונים ללא כל בעיה או הבנה טכנית. באירועים גדולים יותר כבר יש צורך במערכת סאונד המכילה שני מוניטורים (רמקולים) ולפחות סאבופר אחד. כאן כבר מדובר במערכת שיכולה להספיק לעשרות רבות של אנשים ואף יותר וזה תלוי בהספק של המכשירים. באירועים בהם מופיעה להקה, יש צורך במוניטורים קטנים המיועדים ללהקה כך שזו תוכל לשמוע את עצמה כהלכה במהלך ההופעה. במידה ואתם צריכים גנרטור, הבחירה הרבה יותר פשוטה ממערכת השמע מפני שאת ההספק שלו תצטרכו רק להתאים להספק הדרוש למערכת השמע ותוכלו לבחור להשתמש בגנרטור מושתק או רגיל בהתאם לצורך. בנוסף, ישנה חשיבות בבחירת גנרטור הפועל על סולר או בנזין בהתאם למשך הזמן בו תרצו להשכיר את הגנרטור או לקנות מכיוון שגנרטור סולר חסכוני יותר בטווח הארוך.

קנייה נכונה של ציוד הגברה

במידה ואתם מעוניינים לקנות ציוד הגברה בבית שמש, הרי שמהלך שכזה מעט מורכב יותר מהשכרת ציוד לאירוע ספציפי. הסיבה לכך הינה שבעת קניית ציוד הגברה תרצו שהציוד יהיה כזה שמספק את כל הצרכים שלכם ממנו או לפחות את רובם המוחלט כדי שלא תאלצו להשכיר בעתיד. מסיבה זו, במידה ואתם מעוניינים למשל ברכישת ציוד הגברה לאולם שלכם והצורך שלכם הינו במערכת של 650 וואט לדוגמא, ייתכן ותעדיפו לרכוש מערכת של 800 וואט במקרה ויש באולם חצר בה ייתכן ותרצו לקיים בהמשך אירועים אחרים. בנוסף, מומלץ לרכוש ציוד הגברה מחנויות אשר מספקות אחריות על מוצריהן מכיוון שמדובר בציוד חשמלי יקר שתרצו שישרת אתכם נאמנה לאורך שנים ולהימנע מביצוע תיקונים או תקלות שונות.

2019-04-18T18:14:31+00:00