שלום, מה מעניין אותך למצוא?

תפריט קטגוריות

מקרנים בבית שמש

עמוד הבית/בלוג מאמרים/מקרנים בבית שמש

מקרנים בבית שמש

מקרנים משמשים אותנו לצרכים שונים ומסיבה זו ישנם כמה סוגים שונים של מקרנים. יש הבדל ניכר בין מקרנים אשר משמשים להקרנה בשעות היום לבין כאלו שמתוכננים להיות ממוקמים בסלון הבית או במשרד. קניית מקרנים צריכה להתבצע בהקפדה על הפרטים הקטנים לרכישת המקרן המתאים ביותר.

רזולוציה

מקרן-בבית-שמש
הרזולוציה של המקרן היה כמות הפיקסלים (נקודות צבע) בתמונה המוצגת. ככל שתהיה רזולוציה גבוהה יותר כך גם תהיה תמונה חדה יותר. במידה ואתם מעוניינים להשתמש במקרן כדי להקרין תוכן כמו סדרות טלוויזיה או מצגות פשוטות ללא פרטים מדויקים, תוכלו להסתפק ברזולוציה נמוכה יחסית כמו 600X800 אך בעבור סרטים באיכות גבוהה מומלץ לבחור ברזולוציה גבוהה יותר.

בהירות

בהירות המקרן נמדדת בלומנים. לומנים מייצגים את עוצמת האור. חשוב להדגיש כי לא מומלץ לבחור במקרן בעל עוצמת אור חזקה מדי מפני שזה יכול לפגוע בעין. באופן כללי, ככל שגודל מסך הקרנה גדול יותר כך תמונת המקרן תהיה דהויה יותר ולכן על מסכים או קירות רחבים ההמלצה היא לבחור במקרנים בעלי עוצמת אור גבוהה ובבתים או משרדים יש לבחור בעוצמה נמוכה יותר אך זאת בהתאם לתאורה במקום. במידה והמקרן צפוי להקרין בחדר מואר יש לבחור בעוצמת אור גבוהה יותר גם כן. במיה ואין ספק כי יהיה חשוך בכל אחת מההקרנות ניתן לבחור במקרן בעל עוצמה נמוכה.

גמישות המקרן

למקרנים יש יכולת של זום אשר מתוארת כ X1.3 X2 וזה למעשה מתאר כמה המקרן יכול להגדיל את התמונה ולהשאירה איכותית. מקרן X2 יכול להגדיל את התמונה בפי שתיים וכן הלאה. במידה ואתם מתכננים להציב את המקרן במקום קבוע, אין סיבה לבחור במקרן בעל יכולת זום גבוהה אך במידה ואתם מתכוונים לעשות בו שימושים נוספים כמו להזיז בין חדרים וכדומה מומלץ לבחור באחד אשר מאפשר גמישות.

מקרן למכירהמחיר וקנייה נכונה

מחיר קניית מקרנים בבית שמש משתנה על פי כל אחד מהנתונים שצוינו לעיל. מעבר לנתונים הללו מומלץ להוסיף עוד כמה נתונים לשיקולכם. נורת מקרנים הינה מוצר הנחשב ליקר ולכן מומלץ לבדוק את אורך חיי הנורה של המקרן ומומלץ לבחור באחד עם חיי נורה ארוכים. בנוסף, במידה ואתם רוכשים מערכת הקרנה שלמה, הכניסו לשקלול של קניית המקרן בבית שמש גם את זרוע המקרן ואת המסך. כאשר הנכם מחפשים חנות לקניית המקרן או ערכת הקרנה מלאה, מומלץ לעשות זאת בחנות אמינה שמספקת אחריות על מוצריה. בנוסף, בדקו את האחריות אותה אתם מקבלים על המקרנים מפני שמדובר במוצרים מאוד עדינים שיכולים להינזק בקלות במידה והם מקבלים מכות או נופלים. מחיר המקרנים שתוכלו למצוא הינו כמה אלפי שקלים למקרנים איכותיים, קצת יותר לכאלו מקצועיים אך ישנם מקרנים שעולים סכומים מאוד גבוהים המשמשים להקרנות מקצועיות ברמה גבוהה.

2019-04-18T18:13:19+00:00